Розмістіть QR код у своєму закладі

Гості хочуть отримувати свої замовлення швидше і максимально зручно для себе.

Ми представляємо сервіс, який забезпечить вашим клієнтам зручність і швидкість.

При цьому ми залишаємо можливість здійснювати замовлення традиційним способом.

Офіціант бачить номер столика з якого зроблене замовлення

Гості здійснюють замовлення, а офіціант приймає його, де б він не знаходився.

При цьому час на прийняття замовлення офіціантом дорівнює нулю, він приносить вже готові страви.

Гостю не потрібно чекати офіціанта, щоб зробити до замовлення, попросити ще раз меню, або запросити рахунок.

Також гість може оплатити замовлення одразу на смартфоні за допомогою платіжної системи Liqpay.

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

КРОК 1. Гість сканує QR код

Не обов'язково кожного разу сканувати код, сайт з меню можна зберегти в закладки, або на робочий стіл смартфону

КРОК 2. Вибирає страви та напої

Замовлення можна робити як в закладі, так і на виніс, чи доставку на конкретну годину

КРОК 3. Робить замовлення

Замовлення з'являється у додатку офіціанта зі звуковим сповіщенням, також клієнт за бажанням отримує чек на електронну пошту

КРОК 4. Замовлення йде на кухню або бар

Замовлення йде на кухню, або бар в звичайному режимі, в замовленні зразу вказаний тип оплати та доставки

КРОК 5. Офіціант приносить замовлення

Залежно від типу доставки офіціант може винести замовлення за столик, або передати його кур'єру

КРОК 6. Звіти та база клієнтів

Система зберігає всі замовлення та статистику, які можна використати в подальшому для маркетингу
ТАК ВИГЛЯДАЄ САЙТ В ОДНОМУ ІЗ ЗАКЛАДІВ ДОСТАВКИ ЇЖІ
  • Відсканувати QR код можна камерою телефону, або додатком в Viber
  • Позиції відсортовані за категоріями
  • Є можливість внесення додатків, соусів і інше
  • В меню налаштовується Стоп-Лист. Гості не побачать позицій, яких немає на кухні та барі
  • Гість може переглядати свої замовлення
  • Гість може додати сайт в закладки, або на робочий стіл
  • Посилання на сайт можна розмістити у соцмережах та налаштувати рекламу
  • Сайт буде показуватись у результатах пошуку гугл по ключових словах
  • Місяць безкоштовного тестування
  • Місячна підписка всього 25$

ЩО ОТРИМУЮТЬ КОРИСТУВАЧІ ОНЛАЙН МЕНЮ:

ОФІЦІАНТ:

- Скорочення часу і енергії на ходіння по залу для прийому замовлень
- Тісний контакт з Гостями в будь-якій точці закладу
- Офіціант може обслуговувати більше столиків, відповідно, вище чайові і відсоток з продаж
- Офіціант не втрачає дозамовлення, який Гість може передумати робити, поки офіціант зайнятий іншим клієнтом в момент “Запари”
- Більше вільного часу на підтримання чистоти столів

ГІСТЬ:

- Зручний і простий спосіб повідомити офіціанту, в його відсутність, що хоче Гість в даний момент
- Можливість миттєво зробити замовлення (без завантаження програми і реєстрації)
- Гості отримують свої замовлення максимально швидко
- Гість дає зрозуміти, що він поспішає і спілкування з офіціантом для нього не головне
- Меню завжди “під рукою”

ВЛАСНИК:

- Збільшення середнього чека
- Зменшення витрат на меню і акції
- Актуальні stop і hot листи можна коригувати в системі щодня
- Залучення і утримання гостей за рахунок високої якості сучасного сервісу
- Перевага перед конкурентами. Ви один з перших використовуєте світові технології в Україні
- Автоматизація процесів збільшує швидкість роботи
- Вбудована система ремаркетингу