ОНЛАЙН МЕНЮ ДЛЯ ВАШОГО ЗАКЛАДУ

Підвищуй в рази швидкіть прийому замовлення

Подати заявку

Запуск протягом тижня

Безпечно в умовах карантину

Безпечно в умовах карантину

Мінімум контактів з персоналом

Мінімум контактів з персоналом

Безготівковий розрахунок

Безготівковий розрахунок

Рекоменедовано МОЗ

Рекоменедовано МОЗ

Попереднє замовлення

Попереднє замовлення

Звукові сповіщення про замовлення

Звукові сповіщення про замовлення

Доставки додому та самовивіз

Доставки додому та самовивіз

Бонуси та промокоди

Бонуси та промокоди

Розмістіть QR код у своєму закладі

Гості хочуть отримувати свої замовлення швидше і максимально зручно для себе.

Ми представляємо сервіс, який забезпечить вашим клієнтам це зручність і швидкість.

При цьому ми залишаємо можливість здійснювати замовлення традиційним способом.

Офіціант бачить номер столика з якого зроблене замовлення

Гості здійснюють замовлення, а офіціант приймає його, де б він не знаходився.

При цьому час на прийняття замовлення офіціантом дорівнює 0, він приносить вже готові страви.

Гостю не потрібно чекати офіціанта, щоб зробити дозаказ, попросити ще раз меню або запросити рахунок.

Також гість може оплатити замовленя одразу на смартфоні за допомогою платіжної системи Liqpay

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

КРОК 1. Гість сканує qr код

КРОК 1. Гість сканує qr код

Не обовязково кожного разу сканувати код, сайт з меню можна зберегти в закладки або на робочий стіл смартфону

КРОК 2. Вибирає блюда та напої

КРОК 2. Вибирає блюда та напої

Замовленя можна робити як в закладі так і на виніс, чи доставку на певну годину

КРОК 3. Робить замовлення

КРОК 3. Робить замовлення

Замовлення зявляється у додатку офіціанта зі звуковим сповіщенням, також клієнт за бажанням отримує чек на електронну пошту.

КРОК 4. Замовлення йде на кухню або бар

КРОК 4. Замовлення йде на кухню або бар

Замовлення йде на кухню або бар в звичайному режимі, в замовленні зразу вказаний тип оплати та доставки

КРОК 5. Офіціант приносить замовлення

КРОК 5. Офіціант приносить замовлення

Залежно від типу доставки офіціант може винести замовлення за столик, або передати його курєру

КРОК 6. Звіти та база клієнтів

КРОК 6. Звіти та база клієнтів

Система зберігає всі замовлення та статистику, які можна використати в подальшому для маркетингу

ТАК ВИГЛЯДАЄ САЙТ В ОДНОМУ ІЗ МАГАЗИНІВ ДОСТАВКИ ЇЖІ

  • Відсканувати QR код можна камерою телефону або додатком в Viber

  • Позиції відсортовані за категоріями

  • Є можливість внесення додатків соусів і ін.

  • В меню налаштовується Стоп-Лист. Гості не побачать позицій, яких немає на кухні і барі

  • Гість може переглядати свої замовленя

  • Гість може додати сайт в закладки, або на робочий стіл

  • Посилання на сайт можна розмістити у соцмережах та налаштувати рекламу

  • Сайт буде показуватись у результатах пошуку гугл по ключових словах

  • Місяць безкоштовного тестування

  • Місячна підписка всього 25$

ЩО ОТРИМУЮТЬ КОРИСТУВАЧІ ОНЛАЙН МЕНЮ:

ВЛАСНИК:

ВЛАСНИК:

  • Збільшення середнього чека
  • Зменшення витрат на меню і акції
  • Актуальні stop і hot листи можна коригувати в системі щодня
  • Залучення і утримання гостей за рахунок високої якості сучасного сервісу
  • Перевага перед конкурентами. Ви один з перших використовуєте світові технології в Україні
  • Автоматизація процесів збільшує швидкість роботи
  • Вбудована система ремаркетингу

ГІСТЬ:

ГІСТЬ:

  • Зручний і простий спосіб повідомити офіціанту, в його відсутність, що хоче Гість в даний момент
  • Можливість миттєво зробити замовлення (без скачування програми і реєстрації)
  • Гості отримують свої замовлення максимально швидко
  • Гість дає зрозуміти, що він поспішає і спілкування з офіціантом для нього не головне
  • Меню завжди “під рукою”

ОФІЦІАНТ:

ОФІЦІАНТ:

  • Скорочення часу і енергії на ходіння по залу для прийому замовлень
  • Тісний контакт з Гостями в будь-якій точці закладу
  • Офіціант може обслуговувати більше столиків, відповідно, вище чайові і відсоток з продаж
  • Офіціант не втрачає дозамовлення, який Гість може передумати робити, поки офіціант зайнятий іншим клієнтом в момент “Запари”
  • Більше вільного часу на підтримання чистоти столів

ПОДАТИ ЗАЯВКУ