05 Січня 2022

Електронне меню

Система  (електронне меню) – це інтерактивна система замовлень, що дозволяє Вашому Гостю легко та швидко ознайомитися з усім різноманіттям запропонованих страв та в будь-який момент без допомоги офіціанта зробити замовлення або попросити рахунок. Електронне замовлення, відправлене через інтерактивне меню, обробляється значно швидше, ніж звичайне.

Електронне меню може бути розгорнуте на будь-якій з 3 найпоширеніших операційних систем: iOS, Android та Windows. А завдяки гнучкій структурі системи та безлічі можливих варіантів виконання впровадити електронне меню у закладі можна навіть за вкрай обмеженого бюджету.

Ми працюємо над інтеграцією меню з найпопулярнішими системами автоматизації ресторанів, і перелік POS систем, з якими може взаємодіяти електронне меню, постійно поповнюється.

Електронне меню для ресторану дає відвідувачу можливість повною мірою відчути Вашу гостинність та оцінити унікальність сервісу, тим самим роблячи відвідування Вашого кафе або ресторану незабутнім. Якось побувавши у закладі, обладнаному системою електронного меню , Ваш гість повертатиметься до Вас знову і знову за позитивними емоціями та сучасним якісним обслуговуванням, недосяжним для конкурентів.

Електронна система замовлень, реалізована за допомогою меню на сенсорному планшеті або телефоні, є ефективним інноваційним рішенням для ресторанного бізнесу. Автоматизація замовлення знижує його собівартість та підвищує задоволеність клієнта.

Створюючи електронне меню, ми ставили перед собою такі основні завдання:

– Збільшити дохід та підвищити прибутковість Вашого бізнесу;

– Підвищити лояльність Ваших постійних клієнтів та залучити нових;

– Допомогти Вам створити атмосферу гостинності, що поєднує у собі сучасні технології, яскраві враження та комфорт;

– Надати Вам універсальний засіб прямого спілкування з клієнтом, що дозволяє найбільш ефективно інформувати Вашого гостя про всі новинки Вашого меню та додаткові послуги;

— Підвищити якість та точність, а також прискорити виконання замовлень Ваших клієнтів, знизивши навантаження на персонал та Ваші витрати.

Електронні засоби комунікації підвищують наші можливості отримання та обміну інформацією у рази. І де, як не в ресторані, вони особливо потрібні, щоб допомогти втомленим чекати відвідувачам і офіціантам, що збиваються з ніг? Пропоноване нами електронне меню для ресторану покликане вирішити проблеми і тих, й інших.

Ефективність, економія часу та турбота про клієнтів – це пріоритети, які ми поставили для себе при розробці нашої системи eMenu. Інвестиції у високотехнологічні рішення є запорукою успішності сучасного бізнесу. Особливо це стосується кафе, ресторанів, готелів, будинків відпочинку, де потрібно оперативно обслуговувати велику кількість клієнтів і водночас знаходити до кожного з них індивідуальний підхід, уважно ставитися до його потреб. Саме на цю галузь бізнесу орієнтована наша розробка.

Автоматизація ресторану дає значне зниження навантаження на офіціантів та адміністраторів, дозволить їм успішніше справлятися зі своїми обов’язками, а Вас позбавить необхідності наймати надмірну кількість працівників. Автоматизація замовлення – це безпосередня економія.

Оперативне обслуговування клієнтів – одна з головних вимог сучасної індустрії гостинності. Ваш відвідувач не чекатиме, коли йому принесуть меню, коли приймуть його замовлення, коли офіціант з’явиться в полі зору, щоб у нього можна було попросити рахунок або поставити якесь запитання. Всі ці можливості реалізовані в нашій системі – користуючись сенсорним планшетом, відвідувач зможе ознайомитись з меню ресторану на планшеті , зробити замовлення, запросити рахунок. Наше інтерактивне меню має функції зворотного зв’язку, дозволяючи Вам відстежувати інтереси клієнтів до тих чи інших пунктів меню та визначати попит на ті чи інші страви.

Широкі можливості користувача, які надає наша система, забезпечать високу якість обслуговування Ваших клієнтів. Меню на сенсорному планшеті – просте та зручне рішення для пошуку та замовлення страв. При цьому Ви зможете легко та оперативно вносити новинки в електронне меню або прибирати відсутні страви, робити оголошення про знижки та рекламувати продукти та послуги Ваших партнерів.

Електронне меню – це потужний інструмент, що дозволяє ефективно керувати закладом та надати клієнтам найвищий рівень обслуговування.

Електронне меню для HORECA

Електронне меню – це новий інструмент підвищення продаж та управління сервісом. На відміну від звичайного, паперового меню, електронне меню на планшеті дозволяє знайомити гостей зі спеціальними пропозиціями та акціями у зручній та красивій формі, а завдяки вбудованій системі продажу додаткових страв середній чек підвищується на 20%.

Електронне меню по qr коду

Головна мета MENU.IN.UA – зробити процес замовлення максимально зручним та приємним для гостей. Це своє чергу впливає і зростання середнього чека. Основний продукт – електронне меню на планшеті, мобільний термінал офіціанта та мобільний термінал менеджера.

До речі, відмінна альтернатива для електронного меню – це створення інтернет-магазину з таким же меню у месенджерах. Так ваш клієнт зможе зробити замовлення не через спеціальний пристрій, а прямо зі свого телефону.

Як працює онлайн меню

 З погляду гостя. Він, як і раніше, приходить до ресторану, кафе, бару чи іншого закладу, і замість звичайного паперового меню отримує планшет з меню закладу. У меню на планшеті гість може замовити страву, подивитися відгуки, залишити свій, може розглянути детальне фото, покликати офіціанта, запросити рахунок. Після того, як гість замовив страви на планшеті і натиснув кнопку “Оформити замовлення”, офіціант отримує повідомлення про замовлення на термінал офіціанта, далі підходить до гостя, уточнює замовлення та відправляє замовлення на касу простим натисканням кнопки на терміналі офіціанта, далі замовлення відразу надходить на кухню. . Таким чином, істотно скорочується час замовлення (ticket time), завдяки чому відвідувач менше чекає.

 З погляду бізнесу. Збільшується середній чек за рахунок інтелектуальної системи рекомендацій страв та продажу “допів”. На сьогоднішній день у середньому ресторани з цим рішенням збільшують середній чек на 22%. Крім того, таке меню дозволяє виміряти індекс лояльності гостей за методикою NPS (net promoter score). Також можна скласти велику кількість звітів, використовуючи дані з електронного меню.

Переваги

  • Збільшення середнього чека порівняно зі звичайним меню на 20%
  • Індивідуальний дизайн для конкретного ресторану
  • Можливість швидко оновлювати контент залежно від потреб
  • Збір відгуків
  • Скорочення часу обслуговування на 25%
  • Підвищення наповнюваності чека на 15%
  • Підвищення лояльності та утримання гостей
  • Вибір іноземної мови
  • WOW-ефект

Що ще можна встановити до електронного меню?

  • Караоке
  • Банкетний модуль
  • Замовлення номерів
  • Бронювання столиків

 

Електронне меню

Електронне меню – це нове сучасне рішення для ресторанів, зацікавлених у збільшенні продажів, підвищенні рівня лояльності гостей, а також тих, що прагнуть бути на хвилі використання технологічних новинок. 

Використовуючи це рішення у вашому ресторані, ви:

    • Збільшуєте середній чек, збільшуєте продажі;
    • Підвищуєте рівень лояльності відвідувачів ресторану;
    • Отримуєте простоту оновлення меню;
    • Підвищуєте якість обслуговування.

Дуже важливою особливістю використання електронного меню є можливість інтеграції з iiko.

Функціональність меню

      • Відвідувачі можуть самі додавати «гостей» та оформляти замовлення на одному планшеті.
      • Модифікатори можуть додавати або самі гості, або лише офіціанти.
      • Гості можуть викликати офіціанта. На терміналі з’явиться повідомлення про дзвінок.

Переваги для гостей

  • Зручний інтерфейс із можливістю пошуку страв;
  • Яскраві та барвисті фотографії;
  • Вичерпна інформація про страви та напої;
  • Високий рівень обслуговування;
  • Доступ до ігор та розваг;
  • Можливість поділитися своїми враженнями із друзями у соціальних мережах.
  • Підвищення популярності Ресторану та притоку нових Гостей.

Недавні записи

Архіви

Категорії